Center for Konfliktløsning

  • Center
    for Konfliktløsning
    • Om os
    • Kontakt
    • Arrangementer
    • Job hos os
    • Presse
  • Virksomheden
    – vi tilbyder
    • Uddannelser og kurser
    • Skrædder­syede forløb og konsulentydelser
    • Mægling
    • Trusler og vold
    • Konflikt­beredskab
    • Individuel konfliktfaglig sparring
  • Foreningen
    – vær med
    • Medlemskab
    • Foreningen
    • Konfliktrådgiverne
    • CfK-Ung
    • LIVIAfonden
  • Viden
    – om konflikter
    • Som vi ser konflikter
    • At møde og kommunikere om konflikter
    • Konflikt­mægling
    • Gen­oprettende retfærdighed
    • Internationalt
    • Interkulturel konflikt­løsning
    • Konflikter på arbejds­pladsen
    • Børn og unge
    • Social- og sundheds­området
    • Videoer
    • Podcast
    • Litteratur­henvisninger
    • Links
  • Eng
    lish
> Ydelser > Uddannelser og kurser > Praktisk konflikthåndtering og introduktion til mægling (Jylland)

Praktisk konflikthåndtering og introduktion til mægling (Jylland)

  • Uddannelser og kurser
    • Fordybelse af konfliktvejlederens kompetencer (GRUK 2)
    • Konfliktvejleder­uddannelsen (GRUK)
    • Konfliktmægler­uddannelsen (GRUM)
    • Håndtering af krænkende oplevelser og adfærd (KOA)
    • Mægling og konflikthåndtering med unge (MOK Unge)
    • Mægling i grupper og organisa­tioner (MIGO)
    • Praktisk Konflikt­håndtering
    • Praktisk Konflikt­håndtering og Introduktion til Mægling
    • Praktisk konflikthåndtering og introduktion til mægling (Jylland)
    • Supervisionsgruppe for mæglere i grupper og organisationer
    • Supervisionsgruppe for konfliktmæglere
    • Praktiske oplysninger om kurser og uddannelser
  • Tilmelding

Kunne du tænke dig, at konflikterne i din hverdag blev håndteret bedre? At du kan gøre en kompetent forskel, når uforløste konflikter resulterer i:

  • At arbejdsglæden halter og måske også påvirker fritiden
  • At man i mangel af bedre løsning lader tiden ’læge såret’
  • At gode kolleger stopper med at dele værdifuld viden
  • At man skal lægge øre til uproduktiv negativ sladder
  • At jeres møder bliver ineffektive med en akavet stemning
  • At kolleger siger op eller trækker sig fra samarbejdet

Målgruppe
Kurset er for dig, der har en rolle i din organisation, hvor det er vigtigt, at du er klædt godt på til at håndtere konflikter og hjælpe andre, der kommer i konflikt.

Du opnår

  • Større ro og fortrolighed med at være i og tale om konflikter
  • Redskaber og viden til at hjælpe dig selv, når du står i en konflikt
  • Indsigt i egne konflikterfaringer og -reaktioner og hvordan det kan blive en styrke
  • Flere kompetente handlemuligheder i konflikter – bliv en ressource i din organisation
  • Redskaber og viden til at hjælpe andre, der står i en konflikt – herunder konfliktmægling
  • Viden om en sund konflikthåndteringskultur på arbejdspladser

Kursets arbejdsform
Undervisningen foregår i et trygt og respektfuldt læringsmiljø. Kurset veksler mellem korte oplæg fra underviserne, gruppearbejde og praktiske øvelser. Kurset er tilrettelagt således, at det vil være dine egne erfaringer, der danner udgangspunkt for træningen. Vores undervisere er ikke kun erfarne undervisere, de har også stor praktisk erfaring som konfliktløsere på arbejdspladser m.v.

Viden fra kurset skal gøre en forskel i virkeligheden

Vi er lige som dig også optaget af, at dine nye kompetencer kommer til at gøre en positiv forskel i din hverdag – og vi har gode erfaringer med hvordan. Det vil oftest kræve en konkret plan og indsats. Derfor har kursusforløbet inkluderet ét møde mellem dig, én af kursets undervisere og én til to relevante personer fra din organisation. På mødet stiller vi os til rådighed som jeres sparringspartner til at finde ud af, hvordan dine nye kompetencer bedst anvendes hos jer. Det kan være den direkte håndtering af konflikter eller i forebyggelsen og kulturen på arbejdspladsen.

Varighed og holdstørrelse
Kurset strækker sig over syv dage fordelt på tre moduler. Der er to gennemgående undervisere og tre til mæglingstræning ved fuldt hold, som er 18 deltagere.

Undervisere: Anne Rebsdorf og Allan Schurmann

Kursusbevis
Du modtager et kursusbevis fra Center for Konfliktløsning efter gennemført kursus.

Sted

Himmelbjerggården, Himmelbjergvej 11, 8680 Ry https://himmelbjerggaarden.com/

Der er mulighed for organisering af fælles transport fra Skanderborg eller Ry station.

Hvis du vil høre nærmere om kurset er du velkommen til at kontakte vores faglige leder. Kontaktoplysninger finder du her.

KURSET BESTÅR AF TRE MODULER (3 + 2 + 2 dage)

Vi har pt. ingen planlagte kurser i Jylland

Pris

16.900 kr. + moms

Prisen inkluderer undervisning, materialer og forplejning.


 

    Tilmelding

    Kursus:
    Konflikt­vejleder­uddannelsen (Praktisk Konflikthåndtering og Introduktion til Mægling – Jylland)

    Tidspunkt:





    JaNej


    Del ...

    • Share
    • Print
    • Email
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Center for Konfliktløsning

    Suomisvej 4, 1927 Frederiksberg

    Gl. Almindvej 33, 8800 Viborg

    CVR: 1820 0988
    Merkur Andelskasse: 84014250686
    MobilePay: 85791

    Email: center@konfliktloesning.dk
    Telefon: +45 3520 0550

    • Facebook
    • Twitter

    Sitemap   |   Privatlivspolitik   |   Login

    Copyright © 2023 · Executive Pro Theme til Genesis Framework · WordPress · Log ind

    Dette website benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen. Vi formoder, at du er med på det. Acceptér Læs om privatlivspolitikken
    Privatlivs- & cookie-politik

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Altid aktiveret
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    GEM & ACCEPTÈR